Actes de la CUP per la Festa Major de Montblanc

La Candidatura d’Unitat Popular de Montblanc organitza per aquesta Festa Major de Montblanc dos actes. El primer acte serà el dilluns 9 de setembre a les 19h a la Plaça de Sant Marçal. Consistirà en un concert de cantautors i grups del territori sota el nom de Riuot Concert. Comptarà amb la presència d’Anton Duch, Susannes, The Sick Side i Guillem de la Vall. El concert s’allargarà fins ben entrada de la nit i comptarà amb barra pròpia.

La segona activitat es durà a terme el dimarts 10 de setembre a les 20h a la Biblioteca comarcal de Montblanc. Consistirà en una conferència titulada: Les conseqüències de la derrota de 1714 a càrrec de Valentí Gual, historiador i professor de la Universitat de Barcelona.

Des de l’organització us convidem a assistir en aquests actes i a la resta de la Festa Major. A més, de posar l’estelada al balcó durant aquests dies de Festa.

També us animem a participar en la Via Catalana cap a la Independència del dia 11 de setembre i tot seguit anar a la manifestació que es celebrarà a Reus a les 19:30h des del Mercat Central sota el lema Independència per canviar-ho tot!