Actes de la CUP per la Festa Major de Montblanc

La CUP de Montblanc torna a organitzar actes per la Festa Major de Montblanc 2014 en la línia dels que ja va organitzar l’edició passada.

El primer acte serà el dimarts 9 de setembre a les 19h. Torna el RIUOT Concert a la Plaça de Sant Marçal. Un dels indrets de Montblanc que volem reivindicar com un espai públic de participació i apte per fer-hi actes de tot tipus. El concert comptarà amb les actuacions de Joan Pau Jàvega, Cristy Love i Dj Sweet William. Jàvega és membre del Cau de Montblanc i la seva música està molt influenciada per l'esperit escolta, el seu repertori tan va des del folk song amb artistes com Bob Dylan o Pete Seeger fins a música actual com els Manel o els Amics de les Arts. Cristy Love també de Montblanc, ens oferirà un format innovador de concert, relacionant cada tema rock amb un episodi de la seva vida, farà per tant una Cronologia Personal Musical. Finalment acabarem amb la música variada de Dj Sweet William.

El concert comptarà amb servei de barra i amb sopar a càrrec de l’Associació Xicòria de Montblanc que cuinarà tabule per tothom a preus populars.

El segon acte serà el dimecres 10 de setembre  a les 19h a l’Antic Hospital de Santa Magdalena. Una conferència sobre les diferencies i les similituds entre el procés català i l’escocès a càrrec de Gavin Lashley,  un voluntari europeu que actualment treballa a Xicòria, activista per la independència d'Escòcia i militant en la campanya del Sí.

Desitgem a tots els montblanquins una bona Festa Major i els animem a participar en els nostres actes, a la resta d’esdeveniments i també a l’assaig de la V que tindrà lloc a Montblanc el divendres 5 de setembre a les 19h a Sant Francesc. I també animem a tothom que el dia 11 de setembre vagi a la V de Barcelona i a la manifestació de Reus a les 19:30h al Mercat Central.