Assemblea oberta el proper divendres a Montblanc

Com totes sabeu, el passat 13 d'octubre la CUP va decidir en Assemblea Nacional extraordinària, que concorrerà a les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 25 de novembre. Aquesta assemblea nacional havia estat precedida de multitud d'assemblees obertes arreu del territori on s'havia debatut sobre la conjuntura actual, el com s'hauria d'anar a les eleccions al parlament, que s'hi hauria d'anar a fer, quins mecanismes de participació hi hauria i com funcionarien, entre altres, i finalment si s'apostava per concórrer a les eleccions del 25 de novembre o no .

Per tal de fer-vos directament coneixedors de tot allò que es va aprovar a l'assemblea nacional i per començar a bastir i treballar en el Comitè de Campanya, el nucli de la CUP de Montblanc convoquem a tothom qui hi vulgui participar a venir a la propera assemblea oberta al nostre municipi que serà divendres 26 d'octubre a les 20:00h al Casal d'entitats de Montblanc.

Us enviem l'Ordre del dia de l'Assemblea Oberta:

1. Per què i com ens presentem.

Explicació de l'assemblea nacional i els acords presos, Programa, Principis d'acció política i estratègia.

2. Creació de Comitès de Campanya

3.Torn de debat obert.