Presentació d'ARRAN

La CUP de Montblanc va organitzar el passat divendres la presentació de la nova organització juvenil de l’Esquerra Independentista, ARRAN. L’acte va tenir lloc al Casal d’Entitats a les 19:30h. Va comptar amb la presència de dues representants de l’organització de Reus que van explicar que era ARRAN, com s’organitza, quins són els seus objectius, quina és la seva implantació arreu dels Països Catalans, etc.

A continuació, hi va haver un debat entre els assistents sobre la necessitat de crear un col·lectiu de joves a Montblanc i/o a la comarca per tal d’enfortit la lluita política juvenil a la nostra zona.

Es van comentar les mancances organitzatives que hi han hagut a la comarca des de fa anys. També la multiciplicitat d’entitats que acumulen molts joves que fa difícil encetar noves organitzacions i portar-les a terme com requereixen. També es va parlar de com influiria la creació d’un Casal Popular en el si del moviment.

Finalment, es va deixar el tema obert. A concretar amb futures reunions i actes però amb la voluntat d’intentar crear alguna organització juvenil o enfortir d’alguna manera el moviment de l’esquerra independentista a la comarca. Ja que el moment ho requereix tant des d’un punt de vista de lluita social com nacional. És hora de participar, crear i plantar cara a l’Estat Espanyol  i a la dreta que ens retalla i ens empobreix dia a dia amb les seves polítiques.