114 gràcies

Volem felicitar a tots els votants d’aquests diumenge per la seva participació a la festa de la democràcia, que són les eleccions.

Volem agrair especialment a les 114 persones que van fer el pas de votar la CUP i donar l’enhorabona a Agrupament Catalanista de Montblanc pel seu resultat.

Durant tota la campanya la Candidatura d’Unitat Popular varem dir que la feina la començaríem després del 22 de maig, tant si érem a l’ajuntament com si no. Comencem doncs a treballar per defensar els nostres ideals i el nostre model de poble, comarca i país.

Donats els resultats electorals, no tindrem cap regidor a l’ajuntament, cosa que no permetrà treure el màxim rendiment de la nostra vocació de servei públic, no obstant això,  des de l’Assemblea de la CUP de Montblanc, impulsarem la participació ciutadana a la vida municipal,  exercirem el dret de formular a les autoritats o als òrgans municipals propostes d’actuació relatives a matèries de la competència municipal o d’interès local, exercirem el dret de consulta dels expedients i la presentació d’escrits referents al seu contingut, exercirem el dret de petició tant d’aclariments com d’actuacions municipals a les autoritats municipals, sol·licitarem ser rebuts en audiència per les autoritats municipals,  assistirem a la celebració del plens i seguirem les actes públiques que se’n derivin, participarem en els consells sectorials que l’ajuntament acordi crear i utilitzarem la figura del defensor del ciutadà.

Des de l’Assemblea de la CUP convidem a tota la ciutadania a participar en la construcció del projecte de la CUP a Montblanc, a participar en l’assemblea, a conèixer el nostre projecte i construir-lo entre tots per fer-lo més fort i seguir el camí fet per les altres CUP del territori que han demostrat amb els 101 regidors aconseguits aquest diumenge que la coherència, la feina ben feta,  el treball fet des de la base i pas a pas dóna resultat.

Assemblea de la CUP Montblanc