Comunicat de la CUP Montblanc

Comunicat de la CUP Montblanc respecte als darrers esdevediments polítics

Des de l’Assemblea Local de la CUP Montblanc volem expressar públicament el nostre posicionament respecte els fets ocorreguts de les últimes setmanes.

En primer lloc des de l’AL de la CUP Montblanc ens mostrem satisfets per haver trobat finalment un acord entre la CUP-CC i JuntsxSí que permet avançar el procés. La nostra AL sempre s’ha mostrat favorable a trobar una entesa entre ambdues formacions polítiques i complir el mandat democràtic del 27S.

L’AL de Montblanc ha participat en les diverses assemblees locals, nacionals i territorials on hem pogut debatre amb les nostres companyes i hem pogut emetre les nostres valoracions i votacions.

La CUP-CC assumeix l’acord amb la voluntat de treballar per la independència, la ruptura amb l’Estat, el procés constituent i el pla de xoc.

Volem agrair la tasca feta dels nostres diputats de la CUP-CC que deixen el seu escó com a contrapartida al pas al costat que ha fet Artur Mas, fet que també agraïm. Tanmateix, volem mostrar un rebuig enèrgic a tot insult que hem rebut els votants, militants i simpatitzants i en major mesura, les nostres diputades.

Finalment aprofitem per reiterar el nostre compromís polític. La CUP de Montblanc, així com els seus regidors, es deu a la seva gent, als montblanquins i al país i està completament compromesa a treballar per la independència, la justícia social i el feminisme des de la nostra vila i des del nostre Ajuntament.

Des del municipalisme, cap a la República!