Conferència: Joan Fuster, idees per a temps d'alternativa!

La CUP de Montblanc dintre la campanya Som Països Catalans organitza la conferència titulada; Joan Fuster, idees per a temps d'alternativa! La xerrada anirà a càrrec del professor de la Universitat Rovira i Virgili;  Xavier Ferré Trill.
En aquesta xerrada s’abordarà la figura de Joan Fuster en la construcció nacional i interpretarem les seves idees en el context actual. Fuster va ser l’assagista valencià més important de les generacions d’intel·lectuals sorgides després de la guerra civil, amb una força que depassà l’àmbit literari i es projectà sobre la vida cultural i cívica dels Països Catalans. Va ser una figura clau en el nacionalisme valencià. I durant els anys seixanta va esdevenir un referent cívic al País Valencià en el moviment de represa de la cultura catalana. Amb aquesta conferència podrem conèixer la seva obra, “el fusterianisme” com a moviment ideològic, i abordarem les seves aportacions en el context actual.

Divendres 4  novembre a les 19h a la Biblioteca Municipal Conangla i Fontanilles de Montblanc.