Perquè votar la CUP (2na part)

La Candidatura d’Unitat Popular s’ofereix com l’alternativa necessària per tal de convergir la tranquil·litat de l’actual Montblanc amb una vila moderna i preparada per rebre un turisme cultural al que se li pugui oferir serveis i productes  de qualitat. Amb els programes i idees presentades per la majoria del grups polítics que volen accedir a l’Ajuntament de Montblanc s’esvaeix el somni d’un Montblanc tranquil, amb la seva qualitat de vida (envejada per molta gent de ciutat).

Amb les propostes de CIMALSA, A-27, creixement industrial i creixement urbanístic, Montblanc aviat arribarà als 10.000 habitants.

Segurament que hi haurà gent que ja hi estarà d’acord, però la CUP vol recollir les aportacions amb vots, idees i participació de tots aquells que no hi estem a favor de malbaratar Montblanc i el seu entorn.

La Candidatura d’Unitat Popular no és una formació tancada, tot el contrari comencem a caminar, estem oberts a la teva participació, som una assemblea oberta, i som gent capacitada: Advocats, economistes, estudiants de psicologia, de geografia i administració, enginyers i enginyeres, empleats públics, administratives, educadors i educadores socials, conservadores de béns culturals ... Gent amb idees, empenta i alternatives.

Volem canviar la forma de fer política a Montblanc.

No ho dubtis, diumenge fes servir la papereta de la CUP, la única que t’ofereix alternatives.