Aquest dissabte concert d'aniversari!

Aquest dissabte 9 de juny, la CUP celebrarà el seu primer aniversari amb un concert al local dels Torraires de Montblanc. El concert començarà  a les 23:00h de la nit i comptarà amb la presència del grup montblanquí Jamzee 78, el grup de Cerdanyola; Malestar Social i el grup de Sants; Pirat’s Sound Sistema.

Jamzee 78

Es pot perdre la forma i la silueta, però la base gairebé segueix intacta. El filtratge per decantació de les enèsimes influències dels seus components, aconsegueix que Jamzee78 alliberi propietats orgàniques purament rockeres. Aquest és l’entorn: notar aquella textura de fusta, d’ampers controlats i desfogats, de vàlvules incandescents i saber que trepitges terrenys on mana la llei del hard rock. Un directe destil·lat per un brebatge carregat d’influències rockeres, un glop de jamzee.

Els Jamzee78 porten un grapat d’anys rodant pels camins polvorosos del rock’n’roll, i ara afronten nous horitzons amb formació renovada i veterania a les seves espatlles, aconseguint obtenir una sinèrgia que aflueix dotant a la banda de noves textures no explorades.

Malestar Social

Malestar Social som un grup de hardcore melòdic de Cerdanyola del Vallès (Barcelona), en actiu des del 2006. Amb lletres crítiques amb el món en que vivim, contundents, compromeses i en català per convicció. Creiem fermament en l'alliberament de la cultura sotmesa als designis dels actuals oligopolis culturals i per això no posem cap tipus de barrera a l'hora de difondre el nostre missatge. La música és art i ha de ser una eina de lluita i creixement personal i col·lectiu.ica és art i ha de ser una eina de lluita i creixement individual i col•lectiu. Així ho creiem i així ho practiquem. Això és Malestar Social. ica és art i ha de ser una eina de lluita i creixement individual i col•lectiu. Així ho creiem i així ho practiquemica és art i ha de ser una eina de lluita i creixement individual i col•lectiu. Així ho creiem i així ho practiquem. Això és Malestar Social.

Després de publicar diverses maquetes i proves, la primavera del 2010 surt al carrer 'El Nostre Crit', tretze talls que conformen el primer llarga durada de Malestar Social, gravat a Wheel Sound Studio (Cerdanyola del Vallès) de la mà de Txosse. Una aposta per un estil punk-hardcore ràpid i melòdic.

I, a punt de sortir del forn, tenim 'Reverberació', un EP que contindrà quatre temes nous, gravat també de la mà d'en Txosse a Wheel Sound Studio el desembre del 2010.

El 2011, treuen 'Reverberació', un EP que contindrà quatre temes nous, gravat també de la mà d'en Txosse a Wheel Sound Studio el desembre del 2010. Els dos discos es poden escoltar i descarregar des de la seva pàgina web:  http://malestarsocial.bandcamp.com/

Pirat’s Sound Sistema

Pirat’s Sound Sistema són el primer sound system de música jamaicana en català. Des de 2003, el millor reggae, dancehall, rap i drum’n’bass des de Sants, amb dos llarga durada al carrer i centenars de concerts arreu del territori català, estatal i europeu.

El trio de Sants (dos vocalistes i un DJ) canta a la quotidianitat del carrer i dels barris, a la quotidianitat del jovent del segle XXI: una generació amb un present complicat però amb totes les ganes del món de viure, construir i decidir un futur millor.

El 2012 veurà la llum el tercer àlbum de Pirat’s Sound Sistema a través de Propaganda pel fet! i mitjançant el crowdfounding de Verkami. 'Em bull la sang' tornarà a ser un recopilatori d’himnes generacionals, amb músiques calentes, festives i ballables i grans dosis de complicitat, lluita, amor i esperança. Des de Sants, amb esperit tropical, rebel i autogestionat.

Pirat’s Sound Sistema s’han passejat amb el seu explosiu directe per festivals internacionals com el Popkomm (Berlin), grans revetlles populars d’arreu (Semana Grande de Bilbo), escenaris nostrats i de volada (Arc de Triomf, 11 de Setembre), aplecs de primera línia al món de les músiques jamaicanes (Rototom Sunsplash, Reggus, Fino Reggae Fest…), clubs i sales de referència (Apolo BCN, Clap Mataró, Stroika Manresa, Salamandra L’Hospitalet)…

El trio de Sants torna a la càrrega amb noves dosis de reggae, dancehall i rap clar, autogestionat i en català.