COMUNICAT ARRAN DE L'APROVACIÓ DEFINITIVA DEL REGLAMENT D'ÚS DE LA SALA POLIVALENT DE LA BIBLIOTECA

Ahir l' Ajuntament de Montblanc va aprovar definitivament el reglament d'us de la sala polivalent de la Biblioteca Comarcal Conangla i Fontanilles. No van acceptar cap de les esmenes que vam presentar aquest reglament.http://montblanc.cup.cat/noticia/la-cup-de-montblanc-presenta-al•legacions-al-reglament-de-la-biblioteca-i-entrega-diverses No entenem les limitacions d'horari que imposen quan és possible entrar a la sala polivalent de manera independent a les dependències de la Biblioteca. A més, al seu dia ja es va dissenyar així per permetre actes fora de l'horari normal de la Biblioteca. No seria més adequat que l'entitat/grup/persona que volgués realitzar un acte es fes responsable i se'ls hi deixés la clau per poder entrar i sortir. A més tenint en compte que la Guàrdia Urbana, un dels serveis que disposen de la clau de la Biblioteca, està al costat. Seria molt fàcil poder-ho gestionar així no? La sala de la Biblioteca és l'única preparada actualment per poder fer actes amb projector, pantalla i unes condicions dignes, sense haver de pagar-t'ho de la butxaca. La sala del Casal d'Entitats és molt inadequada per realitzar activitats ja que no disposa de cap material audiovisual. A més, el servei de gestió de la sala és millorable ja que sovint hi han malentesos. La sala de Santa Magdalena no està preparada tampoc per fer cap acte amb pantalla, projector, ni so. Ho has de portar tu de casa. Per tant, tots aquest motius i la manca d'alternatives preparades i adequades al 2014 encara fan més indispensable i necessari poder disposar de la sala de la Biblioteca amb uns horaris amplis. Aquí passa, el mateix que en el tema de les cartelleres. L'Ajuntament de Montblanc, limita, prohibeix i dificulta la realització d'activitats, promoció i difusió sense donar cap alternativa, ni sense haver pensat abans com els ciutadans/entitats/grups de persones que volem fer coses ens ho farem per dur-les a terme i promocionar-les. Una vergonya més d'aquest Ajuntament de 13, que ahir, ja va començar a trontollar amb les primeres abstencions d'Entesa. Ja n'hi ha prou d'aquest color! Hem de treballar des de ja per un canvi de model i de fer política a Montblanc. El maig del 2015 en tindrem una oportunitat. Nosaltres ho intentarem. I vosaltres?