L'Esquerra Independentista de la Conca realitza el primer mural a Montblanc

Divendres al vespre, es va realitzar el primer dels dos actes que la CUP de Montblanc ha organitzat a la capital de la Conca de Barberà, en motiu de la Diada Nacional de l’11 de Setembre. Aquest, va consistir en la pintada d’un mural commemoratiu de la Diada, amb el lema “Som Països Catalans. De Salses a Guardamar i de Fraga a Maó”, tot definint el marc territorial del nostre poble.

Cal recordar que l’Esquerra Independentista a la Conca de Barberà, encara n’és quasi una nouvinguda. La CUP de Montblanc continua treballant cap als seus dos primers anys d’existència, però a pas ferm i amb una visió clara de moviment. És per això, que el segon dels actes organitzats el divendres dia 14 a les 19:30h al Casal d'Entitats, consistirà amb la presentació de la nova organització juvenil de l’Esquerra Independentista, Arran. Un acte de força importància, tenint present la manca d’organització i mobilització del jovent de la Conca de Barberà, que només de forma testimonial ha comptat durant poc temps amb una Assemblea de Joves a Santa Coloma de Queralt.