Nova Assemblea Oberta de la CUP Montblanc

La Candidatura d’Unitat de Montblanc celebrarà el proper divendres dia 27 de març la tercera Assemblea Oberta per tal de preparar les eleccions municipals del proper mes de maig. L’assemblea tindrà lloc al Casal d’Entitats a les 19:30h. Després de dues assemblees on s’ha parlat del programa i de les principals propostes i iniciatives a realitzar en cas de treure representació municipal, en aquesta edició la Candidatura preveu parlar de les persones que formaran part de l’equip de treball. La CUP presentarà les persones que conformaran la llista electoral i explicarà els motius que els ha conduit a elaborar aquesta llista. Algunes de les persones participants també explicaran que els ha empès a involucrar-se en el projecte municipal de la CUP. La Candidatura té previst ratificar aquesta llista a l’Assemblea Oberta i presentar-la a tota la societat. Tot i així el programa de la CUP segueix obert a qualsevol aportació ciutadana, qualsevol persona que vulgui aportar les seves idees ho podrà fer també el dia 27 o posant-se en contacte amb la Candidatura a través del seu correu electrònic o xarxes socials.